Minikturtaannesi nolur önce gıcıklık yapayım sonra yardımcı olucam sözzzzz
Iııı şey sallanmayı sallamayarak bırakabilirsin 😁😁😁😁
Canısı öncelikle sabırlı olarak işe başlaman lazım .
Ben kızımı hiç ayakta sallamadım sadece ilk zamanlar anne yanı beşikte sallardım ama onuda kademeli yapardım sallardım beklerdim baktım dalıyo gibi sallamazdım ..
6 aya kadar ara ara kucakta salladığım oldu ama baktım büyüyor taşınmıyor dedimki yat kız yatağa eşşek kadar oldun senimi sallicam ben yetti gari.
Koydum bizim yatağın üstüne yattım yanına bir iki oyuncak aldım elime özellikle el kuklası müthiş iş gördü kendim konuşuyo gibi değil kukla konuşuyor havası veriyodum sesimi değiştirerek nevanın uyku saati uyu kız artık falan diyip şaklabanlık yapıyodum ninni söylüyodum masal okuyodum veriyodum emziğini sırtını dönüyodu bana saçlarını okşayıp pat pat yaparak uyutuyodum bazen 10 dk sürüyodu bazen 1 saat .
Ne zamanki 7 ayına yaklaştı ayağa kalkmayı keşfetti uyutamadım çocuğu sürekli tutunup bana kalkmak istiyodu ee istemsizce sinirleniyodum bi akşam geldi eşim aldı kızımı koydu beşiğe ellemiyosun artık beşiğinde uyumayı öğrensin dedi büyük beşik zaten sallanmıyo.
Şimdi kızımı koyuyorum oraya oturuyorum yatağımın üstüne ninni söylüyorum konuşuyorum uzaktan anlatıyorum annecim uyku vakti uyuman lazım büyümen lazım hadi kızım diye o ayağa kalkıyo bağrıyo ağlıyo debeneliyo bende ne kadar sinirlenirsem sinirleneyim çaktırmamaya çalışıyorum almıyorum beşikten uyuyo kendi kendine .
Uyku arkadaşı bu süreçte mükemmel iş görüyor ben kızıma müslin bez tavşan uyku arkadaşı aldım onu emerek oynayarak onunla konuşmaya çalışarak uyuyo.