Bebeğim 9 aylık ekran göstermiyorum diyorum anneannede babannede hep açık ben kapatıyorum yine açıyorlar ben çok bilmiş oluyorum… Yüzünden öpmeyelim diyorum hep öperken görüyorum asla saygı gösterilmiyor ama işin kötüsü eşim de çok abartıyosun sevicekler tabi kötülüğünü isterler mi gibi söylemlerde bulunuyor gerçekten içinden çıkılmaz bir durum sindirdiler beni tek kaldım ne desem tersi uygulanınca kötü anne miyim diye sorguluyorum kendimi