biradamavisi Normalde köyden alıyoruz ama bitmişti evde Migros’tan aldım organik 0 kodlu diye. Tire Kooperatifi markası. Ama akı bildiğiniz fosforlu sarı yeşil arası. https://dosya.hizliresim.com/pmZeckP4nIJbxdo/preview
bananeabiya biradamavisi biz de ara ara Tire yumurta alıyoruz tadı kalitesi güzel hiç sıkıntı yaşamadık. Kokusunda, tadında falan bi tuhaflık var mı 🤔
biradamavisi aysmezel ya fotoda tam belli olmamış ama bayağı fosforlu bi renk hani sanki zerdeçal karıştırmışsın gibi bir sarıydı
bananeabiya biradamavisi yaa hiç dikkat etmemiştim şimdiye kadar ama rengi o kadar farklıysa bilemedim 🤷🏼♀️ içiniz rahat değilse hiç vermeyin
biradamavisi aysmezel yok değil . Sonra bi tane daha kırdım o normaldi ama yine de skt sine de az kaldığı için tüketmek istemedim