Katarss zynpdyg 5 ay 7 günlüğüz hala alnı olduğu gibi duruyor dr a sordum yaşına kadar fökülür dedi ama hiç dökülecek gibi durmuyor kaş ortasımda da tüy var
Nurbost zynpdyg yok kardeş yok dökülse de geri çıkıyor. Benim oğlumun kulakları be alnı dökülmüştü alnından geri çıktılar
hndathn Benim oglanda kızda tövbeler olsun her yeri simsiyah kıllar içinde doğdu oğlan döküldü pembe beyaz kaldı lakin gel gelelim kız 3 yaşına giriyor hala omuzlarında var misal karaydilar sarardilar çok yakından bakınca belli oluyor yenidoğan ki kadar sık değil ama seyrekte değil
Lillas zynpdyg valla canım 40 günlükken uzamış sarılığı olan oğlum hem aşırı esmer, hem aşşırı kıllıydı şuan 3 ay 20 günlük alnındakiler duruyor ama ten bembeyaz olduğu için neredeyse hiç belli olmuyor maşallah barekallah
melegim71 zynpdyg benim kiziminda anlinda var a29 aylik gecmedi ama gecer diye dusunuyorum benmide varmisti kucukken suan yok ama anlimda felan
BetulDefnee zynpdyg benim kızım da tüylüydü kulak kol ve alnından vardı. Şu an alnında kaldı ama eskisi kadar belli olmuyor yakından belli oluyor eskiden daha uzaktayken veya fotoğrafta bile gözüküyordu. Şu an 9 ay 3 haftalığız
Azra41 zynpdyg hatırlamıyorum ne zaman geçti ama benim kız çok komikti sirrinda poposunda da vardı hepsi gitti 😆
poyrazarelinannesi Oğlumun kulaklarının kenarlarında bile kıl vardı. Hem onlar hem alnındakiler 2.aydan sonra yavaş yavaş döküldü, 4.ayda bitti. Ama bıyığımız duruyor 😂😂 Bazen kız mı erkek mi diye soruyorlar bana. Erkek işte bıyığı bile var diyorum 😂😂
BetulDefnee Katarss ya bilmiyorum ki bir süre bakmayı bıraktım 5 6 aylıkken kabullendim durumu sonra geçenlerde aklıma düştü baktım dökülmüş 😂