Bebeğim 3110 gram doğdu 1 ayında 1 kilo alıp 4110 gram oldu 2 ay da 5 kilo olmuştu bugün bebeğim 3 aylık oldu gittiğimde yine hemşire 5 kilo olduğunu söyledi hiç kilo almamış dediğine göre anne sütü veriyorum günde 1 2 defa mama veriyorum sizce sütüm ya da mama mı yaramıyor bebeğime bebelac veriyorum bu arada 1 hafta önce mamasını değiştirmeye karar verdim sma kullandım ama hep kusuyordu bende bidaha vermedim