Merhaba. Bal bozulan bir şey değildir en fazla şekerlenir donmuş gibi bir hal alır. Bu gördükleriniz bazen kelebeklenme gibi durum olur bal sıcak yerde falan durursa. Onların peteklere yaptığı yuvalarda tozlanma gibi bir şeyler olur. Onlardır. Zararsızdır, süzerek kullanabilirsiniz.