Ben D Vitamini olarak Ocean kullanıyorum, ancak doktorum ona boşuna para verme Desiferol kullan dedi ama emin olamıyorum.Sizce desiferole geçmelimiyim yoksa oceandan devam mı edeyim?İlk baş monovit kullandım bir süre sağlık ocağının verdiğini memnun kalmayınca ocean a geçmiştim.Desiferol kullanan varmı aranızda