Ya aynısı dün oldu cocuk görmeye geldiler güya parfümü boşaltmış ben alerjik bir insanım kimyasal hiçbir kokuyu kullanmiyorum çocuğu kucağına falan almadi ki vermem de zaten uzaktan sevdi ama o kokuyu evimden zor attım çocuk için de üzülüyorum yazık küçücük ciğerleri odada çok az tuttum yatak odasına götürdüm ama soludu çocuğum yine de. Beni bile rahatsız etti yazık ya el kadar bebek napsin nasıl bı cahillikse