Ohhh çok şükür valla kızlar. Aşırı benli bir insanım yüzümde vücudumda büyüklü küçüklü bir sürü benler vardı. Küçüklüğümden beri bıkmıştım. Hep ailem aldırmama engel oluyordu. Ama o kadar takıntı haline getirmiştim ki hiç istemiyordum sonunda aldırdım. Hepsini değil ama en belirginleri aldırdım. En gelişmiş teknolojiyle. Plexr yöntemiyle. Sorusu olan varsa sorabiliiir 🤩