Bende de 10 yaşımdan beri var canım. İnşallah rahatsız edici boyutta ilerlemez. Bana hiç zararı yok mesela. Kesin geçirecek bir tedavisi yok malesef. Artmaması için baharatlı acılı asitli şeyleri tüketmemesi gerekiyor. Yatıştırıcı losyonlar ve kremler var. Cildi nemli tutmak en iyi yok. Çok geçmiş olsun.