Aslan2103 Kuzuannesi_ kaplamayi bilmiyorumda boyama icin soyleyim bi sure sonra atiyo boyaları en azindan bizim sectigimiz marka atmisti o zaman tum kapaklari tekrar yaptirmistikk
NariNariKiminYari Kuzuannesi_ taşındığım evimi kaplatmıştık çok güzel duruyor temizliği de kolay aslında ama yer yer baloncuklar kalıyor kötü bir görüntü oluyor
Kuzuannesi_ NariNariKiminYari yapılırken mi baloncuk kaliyo yoksa sonradan mı olusuyo? Bı de kendiniz mi yaptiniz kolay mı nerdrn aldınız
NariNariKiminYari Kuzuannesi_ kendimiz kaplamadık biz internetten araştırıp bulduk geldiler kapladılar dolapların pürüzsüz olması lazımmış baloncuk olmaması için en ufak pürüzde baloncuk oluşuyor maalesef