SuMisalii Hanımlar kızım 14 aylık iştahsız ve zayıf bi bebek.Gün içerisinde tüketmesi için eline neler verebilirim fikir verirseniz çok sevinirim.🤗
frappuccino SuMisalii fındık ve kuru üzüm, muz severdi oğlum İştahsızlık zamanlarında 1 gündüz 1 akşam olmak üzere 2 tane orta boy muz yiyordu 😊
seboss35 SuMisalii ben elmalı kurabiye yada poğaça falan yapıyorum oğlum seviyor elinde döke döke dolana dolana yiyor ama olsun 😂 bide yulaf lapası yapıyorum içine pekmez ceviz koyuyorum sabah verceksem yumurta sarısı da koyuyorum o şekilde ( 16 aylık )
SuMisalii frappuccino fındık ve kuru üzümü deneyeceğim teşekkür ediyorum 🌸 muzu benim kızım da seviyor ama kabızlık yaşıyoruz veremiyorum 😊
nihal_58 Aynı sorun benim bebeğimde de var malesef . Öyle eline bişey versem yemez. Arada havuç, elma. Ama çok zor yemek yediriyorum çok. Bebeğinizin kilo alımı nasıl , kaç kilo suan
SuMisalii nihal_58 bende bulamıyorum çok zorlamak da istemiyorum ama en azından eline verip kendisinin yiyebileceği birşeyler bulmaya çalışıyorum.Annelik gerçekten çok zor 🤦
SuMisalii seboss35 sağlıkla büyüsün inşallah.Yulaf lapasını bende deneyeyim inşallah işe yarar artık tok tutsun yeter diyorum napayım 🤷
seboss35 SuMisalii canım sabahları lor peynir pekmez avakado karışımı yada sadece lor üstüne pekmez kilo yapıyor bende burda birinden öğrenmiştim
SuMisalii seboss35 valla eşime aldırdım şimdi bişeyleri karıştırıp yapıcam tariflerinizden teşekkür ederim 😊