Ya Allah aşkına herkes ne diye korkutur yok havale, yok dış deıl, bilmemne gece gece endiselendiriyosunuz insani. Canım geçmiş olsun. Çocuğunu en iyi sen tanırsın keyfi yok gibi mi hasta olabilirmi hapşırık öksürük vs varmı dis de olabilir her çocuk aynı deıl. 38.5 ateş! evet ama mikroplara savaşan bir ateş. Sürekli gözlem altında tut. Kafası büyük olduğundan kafa kısmı daha çok yüksek çıkar varsa farklı ateş ölçerle de olcebilirsin. Nemli bezle kompres yapıp serin tutmaya çalış çok zorda kalmadıkça ateş düşürücü verme. Bırak bağışıklığı ateş ile güçlensin ateş demek savaşan mikroplar demek.