tosbiksmoms Hayırlı günler herkese, 1 buçuk yıl önce iğde çekirdeği tozu almıştık buzdolabında duruyordu oğluma yedirememistim,ömrü ne kadar aceba ya da bir ömrü oluyormu? Kavanoza doktugum icin son tüketim tarihini unuttum.
annekko tosbiksmoms benimkinde 2 yıl yazıyordu yazıyı attım ama daha yeni aldım sayılır. Buzdolabında bişey olmaz kurtlanma vs olmadıysa
bebekke tosbiksmoms her gıdanın kullanım ömrü genellikle bir yıldir bal hariç ben vermezdim kendim tuketir bebeğe yenisi alırdim
tosbiksmoms Blackcloud bende tereddütte kaldım internette serin ve kuru yerde uzun yıllar saklanilabilir yazıyor da
annekko aaaysee var 2 aylık kullaniminda 4.5 cm uzama oldu kızımda ortalamayı geçti persentilde bu hafta doktoruda onayladı 🥲
tosbiksmoms annekko kaç yaşından itibaren kullanılıyordu aceba oğlum büyük ama kızım henüz 10 aya yaklaştı.
aaaysee annekko Benmde cocugum 3.5 yaşında. Kemik gelişimi için düşünmüştüm. Alayim o zaman, teşekkür ederim. Sizin adiniza da sevindim🌸
annekko Sultanigde uyku öncesi yoğurtla yada badem sütü ile bir çay kaşığı kadar verdim. Büyükler için 1 tatlı kaşığı oluyor çocuklarda çay kaşığı. Marka bilmiyorum ben Kuzulukta çekip satan bi yerden aldım.
tosbiksmoms annekko aldığım sıralar ne yoğurt ne süt içiyordu veremedim. Şimdi yine deneyeyim dedim dolaptaki anlattigim gibi, yenisini alsam yine tüketmezse diye israf oluyor ne yapsam bilemedim😊