Kızlar ben mi acele ediyorum çok mu kafaya takıyorum yüz üstü dönmeyi daha 3. Ayın sonunda yaptı o zamandan beri ne geri dönebiliyor sadece yüz üstü dönüyor ne oturmak istiyor bu sıralar bu başladı oturmak istemiyor oturttuğum anda (kucağımda falan bu arada öyle desteksiz değil) atıyor kendini oturmak istemiyor bunlar normal mi? Ben mi çok takıyorum 5 ay 15 günlük bu arada yani yüz üstü dönüyor ama kendini geri atmayı başaramıyor asla korkuyor mj acaba diyorum son dönemde bu çıktı