Kizlar oglum 11 aylik gecen haftaya kadar cok guzel sutunu icerdi sutten kastim formul mama fakat ne olduysa kesinlikle biberonu gorur gormez aglamaya basliyor ve asla icmiyor uyurken icirebiliyorum onuda bazen neden boyle oldu anlamadm başına gelen bırı var mı 🥺