Kızlar bebeğim 11 günlük doktor 2 saatte bir en geç emzir hatta yetmediğini düşünürsen saat başı emzir dedi. Ama bebeğim uyuduğunda 3 saatten önce uyanmıyor uyumadan bol bol emziriyorum yarım saatte bir üç kez filan veriyorum meme. Ama geceleri 3 saatide geçiyor uykusu mesela 5 saate kadar çıktı dün gece çok yoruluyorum kurduğum alarmları duymuyorum :( bebeğimi aç bırakıyorum sanırım. Siz ne kadar sürede bir emziriyosunuz?