fatmaayucelistar Merhaba ikiz anneleri, bebeklerinizi nasıl emxiriyorsunuz ben 2 aynı anda emziriyorum ama sırtım çok ağrıo birde memeyi silikon uç ile aldıklarından süt fazla damlıyor kıyafetlerine siz nasıl yapıyorsunuz ve dışarı çıktınuzda nasıl yapıyorsunuz?
Sahingiller_2 fatmaayucelistar canım ben İkisini ayni anda emziremiyordum ya. Bir kaç defa denedim beceremedim 😂 sırayla emzirmeye başladım.
3kedili2bebekli fatmaayucelistar sırayla emziriyorum eğer aynı anda uyanırlarsa birine biberon verip diğerini emziriyorum onu da sırayla yapmaya çalışıyorum ama biri memeye daha düşkün
Mavi26 fatmaayucelistar 3 aya kadar birlikte emzirdim 3 ay sonrası vurmaya başladıkları icin tek tek emzirmeye başladım dışarı içinde ikizlerim emdikten sonra kalan sutu sağıyorum o şekilde veriyorum yanıma sut veya mama almadıysam sırayla emziriyorum eşim diğerine bakıyor 😂arabayla annemle çıktıysam yolda ağladıklarında ya avm otoparkına giriyorum yada en yakın ebebek mağazasına gidiyorum avm dışında olan mağazaların çoğunda emzirme odası oluyor
Ahsenbk fatmaayucelistar ilk başlarda sık sık meme reddi yaşadık ama pes etmeden emzirdim genelde ayrı ayrı emzirdim çok vakit alıyordu malesef akılları kesmeye başladıktan ve emeklemeye başladıktan sonra 7-8 ay biri emerken öteki de istemeye ve memeye doğru gelmeye başladı o zaman ikisini de aynı anda emzirdim. Dışarı çıkınca araçta emziriyordum ikisini aynı anda ya da sırayla gittiğim yerde bebek odası varsa sırayla emzirdim ek gıdaya da geçtiğimiz için emme aralıkları açılmış oluyor eskisi kadar eziyet olmuyor bi de kısa emip doyuyorlar