15 aylık bebeğim rsv olmuştu 8-9 gün ventolin-cortair-antibiyotik kullandık. Doktor erken fark ettiğimiz için kolay atlattığımızı söyledi. Çok şükür iyileşti öksürük kesildi tam iştahı falan toparlamaya başlamıştı 1 hafta sonra tekrar öksürük, burun akıntısı, balgam başladı tekrar ventolin-cortaire başladık. Çocuğa ilaç vermek istemiyorum artık çünkü ikiside ağır ilaçlar. ilaçlarla antibiyotikle geçiyo hep hastalıklar. bağışıklığı kuvvetli olsun istiyorum ama öyle bi salgın var ki koruyamıyorum. Anca eve kapatmam lazım o zamanda dışarı çıkınca en ufacık şeyde hasta olacak. Ben evde elimden geldiğince bişeyler yapıyorum (tavuk suyu-et suyu çorba, ıhlamur, taze meyve suyu, pekmez, bal, ayağının altına zeytinyağı-sarımsak karışımı, soğan-karanfil vs.) bunlardan başka ilaçsız öksürüğü balgamı geçiren atlatan var mı? Lütfen yardımcı olun kurtulalım bu hastalıktan 😔