Kbbbb Kullanıcılar yorum yapabilir mi çocuğuma ve bize kahvaltılarda içmek için yada evde kalan meyveleri değerlendirmek için meyvelerin suyunu sıkmak istiyorum ama katı meyve sıkacakları gereksiz pahalı sizler ne kullanıyorsunuz ne düşünüyorsunuz