Merhaba güzel anneler benim bebeğim 2 ay 18 günlük üç haftadır kakası yeşil ve mukuslu gibi etrafımdakinlrr üşütmüş diyorlar ama 3 haftadır geçmedi doktora götürdüm kaka tahlili istediler süt ve süt ürünleri yemememi söyledi böyle bi durum yaşayan varmı yardımcı olabilir misiniz.ayrıca yemiyorum ama hala aynı yeşil yapmaya devam ediyor