Kızlar önceki evimde karıncadan çok çekmiştim artık psikolojim bozulmuştu her yerde karınca dolaşıyor sanıyordum. Şimdi mardindeyiz buraya çıktı tayinimiz kasımda taşındık bu eve. Bikaç gün önce tüm mutfak dolaplarını temizledim hiçbişey yok. Bugün erzak dolabında karınca gördüm orda yoğunluk var ama diğer dolaplarda da var yavru şeklinde küçük. Ağzı açık hiçbişey yok poşetli şeyleri hiç sevmem hep kavanozlar kapatırım ağzını. Bunlar bu soğukta nerden çıktı napcam nasıl gidecek çok moralim bozuk yayılmasından korkuyorum 😭😭