mdi Merhaba oğlum 4 ay 20 günlük Huysuzlugu vardı ama ben atak sandım ama bugün gördüm ki alttan bir dişinin ucu görünüyor. Görünce şok oldum 6. Aydan sonra çıkar sanıyordum ne yapmam lazım jel vs kullanmam gerek mi
tomvejerry mdi İlla 6 dan sonra çıkmıyor canım 😊 çok aşırı huzursuzluğu yoksa bişey kullanmana gerek yok bol bol diş kaşıyıcı ver
Muhkub60 Sennnki yine iyi bnmki 3. Aya girince çıkardı. Şuan 4 ay 1 günlük ama hala yarım dişleri tam büyümedi