Arkadaşlar 10 aylık kızım kakasını ağlayarak yapıyor ve bi açıyorum bezi cok kalın yapmış kakasını afedersiniz bileğim kadar genişliği var bunu nasıl cıkardı bu çocuk diyorum üzülüyorum bazen de normal yapıyor 😢 hoşaftır meyve suyudur hic bir sekilde icmiyor suyuda en fazla 30 cc içiyor onu da cok nadir bende pek sevmem suyu. Emziriyorum napmam lazım kakasını böyle yapan bebekleriniz varmı