Merhaba, muhtemelen böyle bir post açıldı fakat ben bulamadım o yüzden kusura bakmayın. 6 haftalık oğlum var, gebelik zehirlenmesinden dolayı acil doğuma alındım, yurtdışında olduğumdan dolayı yalnızdım ve doğum sonrası yoğun bakımda kaldım falan derken bebeğimi emziremedim ve oğlum mamaya ve biberona alıştı. O arada yanımda bakanım olmadığı için ve tecrübeli olmadığım için yeterli beslenemedim ve sütüm git gide azaldı. Evime döndüm çok şükür annem yanımda, bu hafta denemediğimiz şey kalmadı fakat malesef sütüm gelmiyor. Önceden damla damla gelirdi, artık o da gelmiyor. Tamamen giden süt geri gelir mi acaba?