Merhaba kızlar 22 aylık oğlum var 1 aydır kilot giydiriyorum fakat çişini söylüyor kakasını tuvaletine yapmak istemiyor ısrarla kiloduna yaparken farkediyorum yarısını tuvaletine yapıyor ama farketmesem kiloduna yapıyor. Lazımlıktan korkmuyor farkettiğim zaman tuvadete yapayım anne diyor zorlamıyorum sadece tuvalete yapalım kakayı tamam mı diyorum tamam diyor zaten 18 aylıktan beri bezini hep çıkarırdı sevmezdi ben bekledim bu kaka işini çözen varsa yardımcı olabilir mi? Büyük oğlumda böyle bir durum yaşamamıştım hemen alışmıştı o da bezi sevmezdi ama özellikle kakayı tuvalete yapmayı neden istemiyor merak ediyorum. İstersen bezini takabiliriz istemiyorsan diyorum istiyorum diyor anlamadım eşim boşver bez tak diyor ama çocuğum bezi istemiyor geceleri bir kere çişe kalkıyoruz yada ben kaldırmadan çişi gelirse anne çişim baaa diye bağırır ama sabah kakayı yapmıyoruz 😄 bu arada kendi istediği için başladım eğitime çünkü ben bu tuvalet eğitiminde çocuğun hazır olup olmadığına bakıyordum bu sefer hazır sandım fakat değil miydi onu bilmiyorum