Merhaba anneler. Bebeğim 17 günlük. Emzrirken göğsüm yara olmuştu, iyileştikten sonra yine canım yancak diye emziremedim. Silikon uç ile emzirmeye başladım. Rahattım ama silikon ucu bırakmak istiyordum. Bugün doktorumuza kontrole gittik ve tutuşumuzun yanlış olduğnu söyledi silikon uçsuz denedik ve bebeğim göğsümü aldı.
Silikon ucu bırakmak isteyenler;
Bebeğinizi göğsünüze yaklaştırın 4 parmağınız ile göğsünüzü alttan destekleyin, baş parmağınız ile yukardan göğsü destekleyin ve kahverengi yeri bebeğiniz ağzına verin. Yani eliniz C şeklinde göğsünüzü kavrayacak. Biz bu şekilde denedik ve hiçbir zorluk yaşamadan bebeğim direk aldı.
İnternetten daha detaylı öğrenebilirsiniz