Perimasali89
Merhaba! Arkadaşlar Doğumdan iki ay sonra bir anda tutulmayla belimde Ağrı başladı eğilip kalkamayacak kadar hatta bazen ağlayacak kadar bir ay boyunca herkes normaldir herkeste oluyor deri bende geçer diye bekledim en son fizik tedavi doktoruna gittim röntgen MR çekildi ve belimde kemik yoğunluğunun azaldığını kemik erimesi olduğunu söyledi öksürsem bile kırılabilirmiş nadir görülen bir durummuş. Kalsiyum ve dvitamibi kullanıyorum ve korse ancak şimdi dizlerim ayaklarım bile Ağrıyor gerçekten bu ağırları her Doğum yapan kadın yaşıyor mu herkes bir kaç aya geçer diyor yaşayan var mı böyle bazen bütün vücudum tutuluyor sanki özellikle sabahları uyandıktan sonra gün içinde hafifliyor