Bebeğim formül mama içiyor ve ona kahvaltı akşam yemeği farketmez çoğu zaman bunu yapıyor tabağındakini yemek yerine formül mama istiyor direniyor ağlıyor sırf mama içmek için bu normal mi bazen bunu yapmıyor güzel yiyor ama çoğu zaman önündekini reddedip mama istiyor