Merhabalarr konuya direk giricem kızım 16 aylık bu zamana kadar emiyordu hep ana öğünü anne sütüydü yani ama 1 haftadır ısırıyor gidiyor meme diye ağlıyor veriyorum ısırıyor bırakıyor 2-3 kere daha böyle olmuştu 1-2 hafta ısırıp sonra tekrar emmeye başlamıştı şimdi çevremde madem öyle bıraktır artık felan diyolar ama içim el vermiyor çünkü sütüm var napıcam kafam çok karışık 😏