Merhaba sma kullanıyordum 2 aylık bebeğim için 2 gündür hipp mamaya geçtim daha organik olduğu için kusma sorunu oluyor mama yedikten sonra bir kısmını çıkarıyor ve uyumuyor uzun bir süre böyle bir durum yaşayan var mı? Mamadan kaynaklımıdır yoksa her mama aynımı?