Kızım 27 aylık ayın 4 ünde 2 ay olacak bezi bırakalı hala çiş kaçamaklar oluyor bu normal mi acaba siz de yaşadınız mı bazen günde 1-2 defa bazen hiç ama oluyor yani yinede sizlerde hemen düşene girdi mi asla inanamıyorum 1 hafta da beze bay bay dedik diyenlere de çünkü bıraktıktan sonra bir ara da kaka da çok sorun yaşamıştık ona alıştık şimdi bazen kendisi gidip ışığı yakıp oturuyor bazen oyuna dalıyor görüşlerinizi almak istiyorum hanımlar birde 9 aylık kızım olduğu için yaza bırakmak istemedim küçük olan daha da büyüyecek daha zorlanirim ayaklanınca diye