Merhaba kızlar. Kış aylarında hep evde misiniz? Ben 4 mevsim evde olduğum için canım patlıyor artık. Bi yerlere gitmek istiyorum. Hadimkoyde oturuyoruz burda gidecek yer yok hep mahalle içinde market pazar vs çok sıkılıyorum. Her yere uzağız arabamız yok. Otobüse binip bi arkadaşımıza akrabamıza gitmek istesek akşam eve dönüş sorun olacak diye gidemiyoruz. Siz neler yapıyorsunuz nasıl vakit geçiriyorsunuz?