ebrudefne06
ebrudefne06 evet üzerinde sizin de söylediğiniz gibi 25 derece altında diyor. Yani benim söylediğimin aynısı. Oda sıcaklığında. Oda sıcaklığı 20-24 dereceyi kapsar. Ben bu probiyotiği kızıma 17 aydır kullanıyorum. Her seferinde farklı eczaneden alıyorum. Hepsi aynı bilgilendirmeyi yapıyor. Ben de ilk zamanlar tereddüt etmiştin. Fakat hem eczacılara sordum hem de ürün eczacıbaşının ürünü. Firmayı arayıp öğrendim. Şunu söylediler; “eğer dışarıda oyalanacaksanız hemen kapağını açın geri kapatın ürün açılmış olsun. Açıldıktan sonra 4 hafta oda sıcaklığında saklayacaksınız. Evde hali hazırda bitmemiş ürün varsa ya da hemen kullanmayacaksanız ağzını hiç açmadan sıcak havalarda buz jeliyle eczaneden eve getirip dolaba koyun. Dışarıda uzun süre bu damla ile kalacaksanız ağzını açın ve geri kapatıp evde oda sucaklığında saklayınız. Kapağı ilk açılmadan sıcak ortamda saklanırsa yahut açıldıktan sonra soğuk dolaba girerse içindeki yararlı bakteriler ölüp, damla etkinliğini yitiriyor” dedi firma.
Zaten ürünün kutusunda, iç prospektüsünde de yazıyor. Açılmadan 2-8 dercede. Açıldıktan sonra oda sıcaklığı diye. Damlama problemi ürünün damlalığının hava yapmasıyla ilgili genel bir sıkıntı. Bozulup bozulmamayla bir ilgisi yok. Sevgiler..