Yediğiniz bisey etkilemiş olabilir ilk zamanlar d vitamini etkiliyor… gaz için söyleyeceğim, küçük sicak bir havlu ile karnini sarin iyi gelir bir de kolunuza yatırın beyaz gürültü eşliğinde hafif sallayarak gezin… bir de kimyon demleyin , dut da iyi gelir.. doktorunuza bir sorun yine de…. Ben o süreçte kolik bir bebekti metsil ve maflor kullandım gaz için baya iyi gelmişti.