Sanki yeterince ogretemiyorum yeterince eglendiremiyorum gibi hissediyorum, sağlık sorununuz da vardi hala devam ediyor, iyilestiremiyorum diye düşünürken heryerim sedef hastaligi olmuş,, 8ay 14gunluguz, siz neler hissediyorsunuz ogretebildiginizi eglendirebildiginizi düşünüyor musunuz