Hanımlar bana yardım edin 😭 bebem 23 günlük kaka yapamıyor çok zorlanıyor ağlamaktan içi çıktı
Çok az zeytinyağı verdim hiç fayda etmedi. Birazdaha mi versem acaba bilemedim. Aptamil yeni doğan veriyorum anne sütü de içiyor. Ağzından gaz çıkarıyor ama alttan çok çok çok zorlanıyor yardim edin kapıcam ben😭