andromedaa Sevgili anneler kullandığınız memnun kaldığınız/kalmadığınız robot süpürge modelleri neler? 10-13bin arası bütçem var öneriniz var mıdır?😍💕
yagmure17 andromedaa tefal xplorer serie 75 var bende çift yan fırçalı ve çekim gücü güzel memnunum bakabilirsin
balyank_-089 andromedaa roborock Q7 aldım keşke daha önce alsaymisim diyorum geçen ay 13 bindi simdi zaman geldi mi bilmiyorum. Ama değiyor diğer markalara göre çok iyi bence
Ozooo andromedaa 13 14 bin yazmışsın canım fiyatı öyleydi en son ona göre önerdim ama robot süpürge alacaksan roborokc ql