Merhaba kızlar, bebeğimin burnu tıkalı olduğu ve ne yaptıysam tam temizlenmediği için enjektöre serum fizyolojik çekip burnuna sıkmıştım, diğer burnundan çıkmıştı burnu da temizlendi böylece. Fakat geçenlerde yine aynı şeyi yapmaya çalıştım, burnuna SF sıktıktan sonra diğer burun deliğinden çıktı ama bebeğim bir süre nefes alamadı çok korktum, sırtına falan hafif vurdum sonra nefes almaya başladı. Acaba neden nefesi kesildi ben mi yanlış uyguladım anlamadım. Bu tarz bir şey yaşayan var mı?