Hande1039 Merhaba canım anneler 🫶Sorum şu bebeginizin yataktan düşmemesi için ne gibi önlemler aldınız malum bir kaç kötü tecrubem oldu ne yazikki beşiğinde de kesinlikle uyumuyor o yüzden fikirlerinize ihtiyacım var
Melissamom Hande1039 montessori karyola 👌 Altı aylık olduğundan beri karyolada yatıyor şu an 21 aylık hiç düşme durumu olmadı. Gerektiğinde ben de yanında yatıyorum ikimiz de rahat ediyoruz ☺️
kahrolsunDunya Hande1039 biz dogdugundan beri beraber yatiyoruz 14 aylik bir kere bende dusurdum genelde yastik felan koyuyorum ama yatak koruyucu olsa daha iyi olur tabi. yatagi duvara dayiyorum yada
bal012 Hande1039 Montessori al kafan rahat ettin 120*200 aldım çift kişilik ohh mis gibi yatıyoruz valla 🌸 diğeri de etrafı çevrili ona da Montessori alacağım😁
Melissamom Sedsedsed sıralamaya ilk başladığı zamanlar kalkıp tutunuyordu korumalıklardan ama o zamandan beri hep konuşarak anlattım “bak kapıdan inip çıkıyoruz, orası tehlikeli, hadi gel buradan inelim” vs vs. hiç atlama girişiminde bulunmadı henüz 😀
lacin Hande1039 benim yatağım çok yüksek oyizden başıma gelmeden böyle olaylar önlem aldım kızımın odasındaki beşiği yatak odasına taşıdım sonra yatak odasında ki yatağı yere attım öyle uyuyoruz düşecek korkusu olmadan uyumak çok güzel eşimde bu arada salonda yatıyor yaza kadar böyle olacak sonra inşaallah kızıma alçak korunaklı bir yatak alacağız 😊
Usnac1995 Hande1039 anne yanı beşiğimiz var. Onda uyuyor, gece meme için yanıma alıyorum beşik tarafında oluyor. Sağa dönse ben varım sola dönse beşiğe düşer. Beşik olmasa yatağımı duvara dayardım galiba
slkmsncemile Hande1039 kocamla aramıza yatırıp biz kenarda yatıyoruz. (Havale yeni geçirdi korkudan sırayla kontrol için kalkıyoruz ondan aramızda)
12345678fatma Hande1039 vala biz tv odasında yatıyoruz besiginde yatmiyor yer yatağı yapiyorum beraber sarılarak yatıyoruz kizimla yoksa uyumuyor ve aşırı hareketli gece yatakta girmediği yer kalmıyor oyuzden mecbur yer yatağında yatıyoruz kendi besiginde uyumuyor bizde yataktan düşer diye yatmiyoruz 1 yaşına yeni girdi
Deletedmom_98 Hande1039 Yakın aile dostumuz bebeğiyle uyurken az daha ölümüne sebep oluyordu. Çocuğu zor kurtardılar.
kimbumadam Hande1039 7 aylık olmak üzere yataştan twiny aldım max ölçüde Yatağımın üzerinde duruyor şimdilik yüzüstü dönmesi haricinde tehlike arz eden bi durum yok :) Ama emeklemeye başladığı zaman yatak bariyeri aliyim diyorum
Hande1039 Benimki de 7 aylık dün emeklemeye başladı ben de bariyer düşünüyordum acikcasi ama ona tutunup ayağa kalkar büyük ihtimalle o yuzden onu eledik Montessori iyi fikir gibi geldi yer yatağını da denedik ordan da emekleyerek inebilir bilemedim valla bir şeyler bulcaz 😄