Kızlar merhaba bebeğim 20 günlük 37 haftalık doğdu 3 gece solunum sıkıntısı içerdeki suyu atamadığından yoğun bakımda kaldı geldiğinden beri öksürüyor iki gündür çok arttı balgam çıkaramıyor bugün tekrar götürdüm ciğerler boğaz temiz dedi burun temizliği yap dedi zaten sürekli yapıyorum bide göbeği için kırmızı iğne verdi iyi görünmüyor dedi ama enfeksiyon olmamış göbeğin içinde böyle bişi var gibi ağlayınca falan dışına çıkıyor hatta oğlum da böyle şeyle karşılaşmamıştım neyse öksürük ile ilgili öneriniz var mı çok öksürüyor ?