Mrv-dm bana da boyu kısa kaldı gibi geldi ama buna da şükür tabi . Bir de ilerisinde her şey değişebiliyor benm kardesim de ortalama boylardaydi arkadaşi minicikti hem zayif hem aşırı kisaydi ergenlige bi heldi dev gibi.boyu oldu o . Ilerisini de bilemeyiz bana benzerse kısa babaya benzerse uzun olur.hayirlısı ile güzelliklerle insalalh boyu babaya.benzer inşaAllah🥰