Yakın çevrem hep para ve altın verdi ben de çocuğun parasini vs ayırdım. TL olanlara altın ve döviz aldım. Bı kaç kişi kıyafet getirmiş olmadı beğenmedim kimini. Bı kaç kişi ihtiyaç olanı sordu söyledim aldılar. Yani şahsi fikrim ya sorun alın ya para verin daha iyi beğendiğini alır. Ya da bebek için ayrı hesap açar.cocugun birikimiyle ben tarla ya da arsa almayı düşünüyorum onun için ☺️