Merhaba anneler 🌸 biz eşimin görevi nedeniyle mardindeyiz bir aydır Ankara’da annemlerin yanındaydım orada iyi kötü bi düzen vardı kalabalığa rağmen. Yani en geç 10da gece uykusuna geçiyordu. Yaklaşık 1 haftadır geri Mardin’e döndüğümüzden beri uyumuyor gece 12-1 hep sallaya sallaya zor uyutuyoruz. Uyuyunca güzel uyuyor sabaha kadar. 10:30 gibi kalkar 13:00da tekrar uyur 1-1.5 saat sonra 18:00 gibi tekrar uyur 1 saat zaten ondan sonra da geceye kadar uyku yok🥲