sevda05 Yenidoğan bebeğimde kalbinde küçük bir delik ve hafif düzeyde metral kapak yetersizliği teşhisi konuldu aranızda bunu yaşayan var mı. Delik zamanla geçiyormuş ama kapak ile ilgili rahatsızlık geçiren var mi