nayirnolamaz06 yere çöp atan, tüküren, bütün pisliğini sokağa bırakan, hayvanlara saygı duymayan tiplerden nefret ediyorum.
Tamamen israf insan bunlar. Aynı havayı solumak bile gereksiz.
Doğayı korumayı 4 yaşındaki kızıma öğretebildim de, koskoca insanların kafasına da vursanız öğrenemiyorlar.