Htchc Bu hattı kullanıp memnun kalan müşteri hizmetlerine baglanabilen var mı ? Ne saçma bı operatormus
bananeabiya Htchc geçenlerde babam için bi aradık kaç kere denedik bi türlü ulaşamadık saçma sapan olmuş asla bağlanmıyor
beyzacmvrc Htchc onun bir tuslamasi vardı ya ben açılır açılmaz tuslamasini yapınca bagliyordu şu an o operatördr değilim ama bir bakayım
uyuyanadamdannefret Htchc neredeyse 6 aydır ulaşamadım iğrenç bir operatör. Kendileri isterlerse ararlar ordan da hiç bilgimiz yok yetkimiz yok derler . Fatura bitsin çıkcam bu lanet operatörden
Htchc Zumra_Fatma Müşteri hizmetlerine baglananamak başlı başına bı saçmalık bence 6 gün için 65 lira fatura görünüyor bir aylık faturayı düşünemiyorum yaptığım tarifeden fsekli birseyler var
uyuyanadamdannefret Zumra_Fatma bağlanabildiyseniz bize de taktik verin kaç defa denedim ulaşamadım pes ettim
Htchc Defnesa sürekli tuşlatıyor. Operatöre bağlanacak bekleyin yada yoğun gibi birşey demiyir hiç. Vodafone da öyleydi
Domino Ulaşabilen nasıl yaptı bana da yazabilir mi. Lanet birşey asla ulaşılamıyor ne berbat birşey ya. Sözleşmem bitsin çıkacağım bu operatör den
Htchc uyuyanadamdannefret bende yeni geçtim buraya yeni baz istasyonu kurdular güzel çeker diye Vodafone çekmiyordu ama 🤷🤷