beyzacmvrc Kızım biberondan suluktan falan su içmiyor artık. Bardaktan fincandan içiyor sadece. Bu da zor oluyor her yeri ıslanıyor. Var mı bi öneriniz ne kullanabilirim ya 😔 Acaba pipetli suluk alsam çekebilir mi 7 ay 21 günlük 🦋
Minaa66 beyzacmvrc benim kizim 9 aylik avent sulugumuz var cok geliyo diye sanirim reddetti birde meraklari oluyor bardaklara bende cay bardaginda iciriyorum adepte olur enazindan
Nikita beyzacmvrc kızım su içmeye benim bardağıma ettiği hevesle başladı(180 gün dolduktan sonra) biberon asla sevmedi. Hep bardaktan içti. Su verirken önlük takın. Bir süre sonra öğrenince üzerini ıslatmamaya başlayacak
Aynenkanka beyzacmvrc ayynı benim oğlumu anlatmışsın. Ben artık veriyorum ya ıslanırsa ıslansın içsin yeter ki değiştiririm diyorum. Bazen de çay kaşığı ile veriyorum
Bal38 beyzacmvrc zamanla alışır merak etmeyin benim oğlumda öyleydi alışsın diye weebaby alıştırma bardağını almıştık ıstırdı durdu ucunu oyuncak zannetti zamanla eline vere vere alıştı şimdi bardakta değil suluğunda içiyor
beyzacmvrc Nikita önlük takıyorum da yine nasıl oluyorsa islaniyor biraz 😁 aslında şimdiden alışır iyi olur da yarısı dışarı gidiyor çok içemiyor böyle
beyzacmvrc Bal38 bizdeki de wee nin alıştırma bardağı. Onu hiç sevmedi zaten lansinoh biberondan güzel içiyordu sonra onu da bıraktı. Şimdi anca bardaktan içiyor 🙄
Nikita beyzacmvrc biz çok rahat ettik. Biberon yıkama derdi yok. Düşürdü temiz değil derdi yok. Şişeden içebiliyor şu an😅 dışarıya çıktığımızda hayatımız kolaylaştı. Evde de bardak gördükçe su istiyor. Benim hatırlatmam gerekmiyor. İyi oldu böyle
Bal38 beyzacmvrc benimkide başta sevmedi ama sonra alıştı bide işin garip tarafı biberon tutmazdı hiç alıştırma bardağıyla içmeye başladıktan sonra her biberonla su içiyor artık 😆😆