havvamtli 5 aylık olunca başladım ben de sezeryan olduğu için 5 ay geçmesi lazım dedi başladığım yerdeki fizyoterapist 1 ay oldu inanın yatağa çivilenmiş gibiydim ben her sabah ağlayarak kalkıyordum ağrılardan bebeğimi tasiyamiyordum. Dayak mi yedim uyudum mu belli degildi hiç dinlenemiyordum. Şimdi bebeğim az uyuyor ama ona rağmen daha dinç hissediyorum omuzlarım bacaklarım agrimiyor. Anksiyete bozukluğu da vardı bende. Zaten bakın çok net fibromiyalji belirtileri araştırın var mı yok mu kendiniz bile anlarsınız. Mr falan çektirdim kaç tane görünürde sorun yok ama benim ağrım var inanılmaz bişey. Fizik tedavi doktoru bir kaç soru sordu vücudumda bir kaç yeri eliyle muayene etti ve fibromiyalji dedi. Psikolog ve pilates detegi alman lazım dedi. Psikologa henüz gidemedim ama pilates anksiyeteme bile iyi geldi.