minikveannesii Yasayanınız var mı benim iki bileğimde agryor.mesela agr caydanlk kaldramyorum.esim yastk istedi emziryirdum ataym dedim bı attm agrsna duramadm.belirli bazı bilek hareketlerinde çok agryor
Gmz40 minikveannesii bndede var hatta birinden kemik gibi bişey çıktı bileğim çıkık gibi yüzümü yıkarken falan çok agriyo hareketlerimi kisitlio resmen
Oglum00 minikveannesii 11 aydır çekiyorum içmedipim vitamin kalmadı. Hormonlardan dediler ama asla geçmedi
esranrdnz minikveannesii 7 ay önce normal doğum yaptim inan birak bilekleri hala her yerim ağrıyor babaannem normal doğumda tüm vücudun yerinden oynar yenilenir demişti belki ondandır. Şimdi bileklerim degilde uyandığımda sırtım belim bacaklarım topukları hala ağrıyor ne zaman geçecek bilmiyorum
irosiva minikveannesii gece hariç sık sık bileği sabit Tutan bileklikler var ondan kullanın bende de evlenmeden önce karpal tunnel sendromu vardı ağrı ataklarını öyle geçiştiriyorum
minikveannesii Gmz40 ben ortopediye gittim kan verdim röntgen çektirdi Bir de emar istedi bakalm sonuç ne olucak
Biribiri Gmz40 kuzenim hep bileklerim ağrıyor derdi ciddiye almamistik sonuç halen daha sebebi belli olmayan ölüm :(
rabiakumsal minikveannesii sonuç aldınız mı Ben 2018 yılndan beri bilek ve prmkta eklem ağrısı yaşıyorum kemik çıkntısı oluştu prmklrmda eklmlrde ve bu geçmiyor öyle kalıcı çok acıyor bez sıkamıyrm çok zrlnrym bşylri tutarkn ve nereye gdrsm hngi bölüme gdrsm gdym sebebini bulamadılar Bileğmdeki kemkde 2 gn önce şişti yumurta kadr kullanamdm elimi Dedğm gbi yıllrdr yaşıyrm hamilelkden değl benmki Sonçlrınızı mrk ettim
minikveannesii Gmz40 söylemeyi unuttum bak canm kemik çıkıntısı arkadsmda vardı agrılydı üzerine bozuk para bağladı şişliği indi
kucukmucizemsin3587 minikveannesii bende de aynı durum vardı doğumdan sonra ağrı bütün kemiklerim resmen batıyor gibi ağrirdi ama çok ödem vardı bende hâlâ el bileklerim sıkıntılı sol taraf çıkıp yeri yerine giriyor gibi bişeyler yaşıyor dokuz ay oldu doğum yapalı şükür iyiyim ama ne ağrı çektim anlatamam
minikveannesii rabiakumsal ortopediye gittim kan testi verdim röntgen verdim Bir de MR için gün verdi bütün sonuçlar çıktıktan sonra tekrar ortopediye gideceğim ona göre doktorum yorumlayacak ama inşallah bir sonuca varırım çünkü ben bu şekilde gerçekten yaşamıyorum
irosiva esranrdnz ben ocean daily öne energy kullanıyorum vitamin mineral ne ararsan var içinde iyi geliyor
Omuyk Aynı sıkıntı bende de vardı dediğiniz gibi ne çaydanlık ne başka bişey yerinden kaldıramıyodum acısı ağlatıyodu bile bazen, doğum dan sonra kendiliğinden geçti doktora gidicektim ama geçti diye gitmedim açıkcası
Omuyk minikveannesii doğumdan sonra geçti dediğime bakmayın yine uzun sürdü şuan oğlum 6 aylık olucak 4. Ayda geçti benimkide siz yine bi doktora gözükün isterseniz
546-544 Doğumdan önce hicbirseyim yoktu 5.gun ayak bileği ağrısından yuruyemedim 6. Gün el ve ayak bileklerimi ve dizlerimin tuttu ağrı Öyle bir ağrı ki yürümeyi bırakın ayağa kalkamıyordum ve 39 ateşle acil olarak hastaneye götürüldüm doğumdan sonra romatizma atağı geçirmişim. Kara günlerdi benim için şuan ilaç kullanıyorum ara ara o tarz ağrılar bende de oluyor. Daha once duymadigim kimsede gormedigim aci cekmistim .Doktorumun sasirdigi şey doğumdan 5 6 ay sonra olan bir durummus normal şartlarda benim bağışıklığım düşük olduğu için erken gelmiş başıma Yani doğum yapalı birkaç ay olduysa mutlaka dahiliye veya ortopedi doktoruna gidin eğer gerek görürlerse romotolojiye yönlendiriyorlar. Sadece ihmal etmeyin diye anlatmak istedim